dag datum tijd nummer km stijging
zo 21.04.2024 9:30 R042 45
beschrijving
Kanne, Vonck, Roclenge Sur Geer, Boirs, Glons, Sluizen, Millen, Meer, Bolder, Zichen, Eben Emael, Kanne, Heer
dag datum tijd nummer km stijging
wo 24.04.2024 18:30 R010 35 177
beschrijving
Ambij, Limmel, Borgharen, Itteren, Bunde, Geulle, Beek, Vliegveld, Ulestraten, Waterval, Schimmert, Haasdal, Houthem, Rothem, Ambij, Heer
Algemeen
SV Sjefke Heer is op 11 juni 1981 opgericht door een stel vrienden uit Heer die graag samen in de zaal voetbalden.  Friture Sjefke in Heer is sinds de oprichting sponsor en naamgever aan onze vereniging.

Ontspanning door inspanning
Sinds de oprichting van onze club is dit ons motto. Plezier in de sport en de sociale contacten tijdens en na de inspanning zijn bij SV Sjefke Heer de belangrijkste redenen dat er heel weinig verloop is in de club. Een groot deel van de leden is al sinds de oprichting lid.

Historie
De zaalvoetbal periode van SV Sjefke Heer besloeg een aantal jaren. In die jaren waren op het hoogtepunt 3 teams actief in de diverse KNVB competities. De successen bestonden uit een kampioenschap en diverse toernooizeges. Tijdens onze zaalvoetbalperiode is er ook een volleybalafdeling opgericht die in eerste instantie door de partners van de zaalvoetballers bemand (bevrouwd?) werd. Ook hier zagen we een uitbreiding naar meerdere teams die op een recreatieve manier volleybalden. Na verloop van tijd was de animo om te voetballen en volleyen minder en de aandacht verlegde zich naar het fietsen. Inmiddels zijn we al weer 20 jaar in clubverband aan het fietsen  op de weg.

Bestuur
Het bestuur van onze vereniging bestaat uit Paul Retra (voorzitter), Adrie Luijten (penningmeester), Fons Deckers, Wil Custers en Ger Retra (secretaris).

Algemeen

SV Sjefke Heer fietst in principe iedere zondag van het jaar. In de maanden april tot en met september wordt er ook op de woensdagavond gefietst. Voor de maanden maart tot en met oktober stelt onze routecommissie een programma vast dat gepubliceerd wordt op deze website.

Routecommissie

Onze routecomissie bestaat uit Fons, Harrie, Marc, Nico en Ger. Zij beslissen ook of een route ingekort of uitgebreid wordt als we niet op de verwachte eindtijd dreigen aan te komen. Zij beslissen om een anderen route te rijden dan die in het routeprogramma is opgenomen.

Vertrek zondag

Op zondag vertrekken we bij bloemisterij Kicken. Van van april t/m oktober om 9:30 uur.
Let op, de 1e en 3e zondag in de maanden juni, juli en augustus starten we al om 9:00 uur.
Van november t/m maart starten we om 10:00 uur.
We proberen altijd rond 12:00 uur terug te zijn.

Vertrek woensdag

Op woensdag komen we bij friture Sjefke bij elkaar.
Van mei t/m augustus starten we woensdag-avond om 19:00 uur.
In april en september is de vertrektijd 18:30 uur.
We zijn altijd voor het donker wordt terug.

Van oktober t/m maart zijn geen ritten op woensdag.